01 March 2010

kene present sgt cuak.


besok aku kne present untuk propose website dkt boss besar..
so, rase cuak aku mule meledak hingga ke hujung jaru jemari ni..
aku cuak bkn sbb aku xtahu buat..sku cuak sbb...aku xconfident bile speaking dpt mat salleh tu..
mule la sume grammar n idea aku jatuh berterabur ibarat mencurah air ke daun keladi..ek eh,,btol ke ni?? ira,salah tu..diam skrg...hehehe..
so, skrg aku kt office mencari ape2 bahan untk aku masukkan dln slide untok aku present esok..
rase nk resign hr ni jgk pon ade...p.o.y.o jer kan..
tp kan,kalo kire tempoh aku kje sni dh nk masuk 2thn pon,ni 1st time aku diberi mandat untok present....gile ko ira...ko gile ke ira..dah 2 thn ira...kite tgk je esok ape yg berlaku k..nak je aku MC esok..hehehhe....
bg nak ilangkan cuak ni,ayuh kite tukar tajuk skrg..
lastweek aku upload pic hero ensem pujaan wanita kat facebook aku,kat sni aku rase aku nk share jgk wajah beliau yg sgt tampan..beliau adalah Taylor Lautner..




thanks to Eja sbb sume pic yg au upload kt facebook tu,die "thumbs"..mak suke nyah!



No comments:

Post a Comment