01 October 2010

Life Always Change

hidup ni mmg sentiase berubah,bagitu jgk manusia.
cume hanya ada dua kemungkinan perubahan kehidupan seseorang.
samada kearah kebaikan ataupun kearah keburukan.
syukur atas semua perubahan kearah kebaikan.
tapi buat yang berubah kearah keburukan sama2 la mendoakan diberi cahaya penerang untuk mendapat kebaikan.
ya,tidak boleh disalah bulat-bulat kepada mereka kerana mungkin ada sebab mengapa berlaku kejaian sebegitu. xde sape dlm dunia ALLAH ni mintak untk jadi makin teruk pon.
yang menghadapi musibah dan dugaan kehidupan,jangan sesekali korang putus asa untuk terus kuat hadapi semua ini,sebab tanpa semua dugaan ini kita tak mungkin menjadi insan yang lebih baik dari hari kehari.
bande ni aku kongsi sebagai nasihat untuk aku sendri jgk bukan hanya buat pembaca blog sahaja.
setakat ni,aku puas hati n bersyukur dengan apa yg aku ada. biar lah tak sempurna tapi kebahagiaan diri aku jumpe.
diberikan sesuatu dugaan mungkin juga sebagai petunjuk kepada kita untuk mngubah diri sendri setelah petunjuk itu datang sendri menemui kita, tidak semestinya kita harus TUNGGU dan terus menunggu segalanya pulih dengan sendri.
harus ada tindakan.
buat sesiapa sahaja, aku doakan yang terbaik untuk kalian semua.
buat ape2 tu fikir dulu.

No comments:

Post a Comment