12 October 2010

Malang tak berbau 10.10.10

tarikh keramat ini mungkin membawa erti kegembiraan kepada individu yang melansungkan perkahwinan atau pelbagai keraian..Perkahwinan Syeokh Muzaffar (angkasawan negara) dengan Dr Halina.
tapi malang juga boleh tiba pada tarikh keramat tersebut..
pada thn ini 10.10.2010 pkul 6.34pm telah berlaku satu kemalangan ngeri melibatkan sebuah bas serta beberapa kenderaan yang lain..
NGERI nye sehingga anggota2 tubuh badan mangsa2 kejadian hinggakan bersepai di jalan raya..
Ya ALLAH, kuasa mu Ya ALLAH.. besar sungguh kuasa mu Ya ALLAH..
today aku selak website nak tgk ape berita hangat hr ni,masih lg berita ttg kemalangan ngeri itu dijadikan muka hadapan..
terbaca satu berita mngenai seorang ibu yang baru melepas kan kesayangan nye ke Klang setelah beberapa hari anak nya merajuk nak gi KL lepak2 rmh kawan dia.. so bile parents budak tu bg kebenaran maka happy lah dia.. pemergian anak nya naik bas DELIMA ke KL tu merupakan pertemuan terkhir anak mereka setelah diemaklumkan anak kesayangan nya itu terlibat dlm kemalangan tersebut.. hebat kuasa mu Ya ALLAH..
aku takut ya allah...siapa sangka..
takut jika ajalku smpai sebelum sempat aku bertaubat padamu ya allah..
beri aku ruang dan masa untuk aku bertaubat padamu ya allah..
al-fatihah buat mangsa2 kemalangan ngeri tersebut,semoga semua roh dicucuri rahmat dariNYA..
ya allah,cucuri rahmat mu kepada adik Sharene Sofia Fadzry Tan...

No comments:

Post a Comment