26 October 2010

sudah lemah tiada daya

ni dh kali kedua aku taip untuk entri nih..tibe2 je mase nk publish kuar error haram jadah..heeeiisssshh.... gua panas der...
dah 2minggu aku melepak tak tentu arah..
keraoke serta syisya..dan wayang...
layan kepale jer..
padehal at last aku jd lemau mcm hr nih..
pas lunch td dh mkn ubh,bajet cam leh ok la flu aku yg makin worst nih..
mmg ok la sgt,tp mata dh xbrape bleh bukak dah pon...bapak ngantok..
ni kalo blk tido nih,mau smpai pg sok la aku sedar blk...
ngantok tahap cipan terbang bawak skali anak2 cipan pastu gi ajak gaban skali teman cipan dan anak2 cipan gi main kt taman padahal lipan ade boleh teman...hahahhaha...(merapu kan?)
hahahahhahhaaaa....
M E N G A N T O K.

No comments:

Post a Comment