22 November 2010

Malang tak berbau

Hai semua, 6 hari pulang ke kampung untok sambut Hari Raya Korban bersama keluarga dan seperti biase la aku org yg awal bercuti untuk menyambut hari meriah ini..
begitu juga kepada abg2 dan kakak aku yg menetap di KL ni..
abg aku blk sehari sebelum raya manakala kakak aku bertolak subuh hr raya n sempat la smpai semasa org tengah sibuk melapah daging lembu di pagi raya..
TAPI..
antri aku kali ni bukan nk cite sal raya,cite sal raya aku dah hapdate pade entri yg sebelom ni lg..
TAPI entri kali ni nk cite sal akak aku yg punye hal..
kes ni sensitive so xdpt nk update kt fesbuk.. so kat sini rase mcm sesuai jgk ni cite pasal ni..
Akak aku pulang ke KL (rumahnya) sehari selepas aku smpai KL,kire aku smpai KL dlu n kakak aku smpai KL the next day..
sesampai di KL... alangkah terkejut nya dia..rumah dia kene masuk perompak aka kene pecah rumah..
habis hilang semua barang berharga contohnya yg paling ralat adalah JAM TANGAN yg berharga beribu-ribu... nak pulak harge cecah 5k n baru je 2x pakai..
Hurm.. kalo nk cite.. mmg kite xbajet mende ni nak berlaku.. tp ape saje aku boleh katekan...PASRAH...
check it out gambar2 disekitar peristiwa..
pintu jendela yg menjadi tempat masuk pencuri lahanat tu..
grail rumah yg telah berjaya di cungkil.
bilik maid
bilik tetamu

master bedroom
bekas2 jam n barang kemas yg hanya tinggal bekas

No comments:

Post a Comment