27 January 2011

persahabatan

seseorang yang kite kenal lama belum tentu dpt kekal smpai kite mati..
seseorang yang kite baru kenal pon kadang buat kite senang seolah sudah lama knl.
sahabat yg kite benci adekala takdir nye die kembali menjadi seorang sahabat..
sahabat kadangkala merasa dipergunakan untuk kepentingan sahabat..
tetapi sahabat sebenar ada disisi bila kita betul2 memerlukan..
hadir tanpa kita sedar..
pergi tanpa kita pinta..
sahabat-sahabat yg pernah mengenali aku..
yang pernah aku sakiti dan yang pernah aku maki..
jika anda pernah menjadi sahabat saya, anda sebenarnye telah mendapat tempat terbaik dlm hati saya..
xkira saya pernah sakiti hati anda,harap sahabat diluar sana sudi memaafkan saya sepertimana saya sedang memaafkan sahabat2 saya..
saya insan yg lemah insan yang tiada daya menolak takdir...
setiap sahabat yg saya pernah bersusah payah bersama anda, jika saya pernah memutuskan persahabatan maka kemaafan saya pinta atas kekhilafan saya itu..
demi ALLAH, saya sayang sahabat saya..
ape jua saya lakukan cuma untuk kebaikan sahabat saya..
saya sayang sahabat saya.
saya menang moto!!! (tibe2)

No comments:

Post a Comment